• з/п не указана
  • В городе Nefteyugansk
  • Опыт работы менее года
  • Занятость полная занятость

Responsibilities:

  • Work with the customer contracts, calculation of the works provided
  • Prepare docs due to RF legislation VAT-invoices, acts, TORG-12, KC-2,3, Customer invoices); submit to the Customers personally;
  • Make all SAP transactions required (billing process);
  • Control AR, work on aged AR; Cash collection issues;
  • Submit revenue reports to local management and Moscow office (accrued revenue, actuals etc);
  • Calculation of Russian Content;
  • Admin responsibilities (DHL shipments, timesheets, expense reporting, preparing disposal lists for Supply Chain, vendor payments, vendor contracts, creating new vendors, chasing AP payments;
  • Daily communication with Customers and BH OPS/Sales Management;

Requirements:

  • Higher education (accounting is preferable)
  • Knowledge of English (no lower than Intermediate)
  • Work experience no less than a year
  • Well-bred Russian speech
  • Good communication skills
  • Self-confident
  • SAP/R3 knowledge

 

Customer service representative
Рабочий персонал Разное / другое

Вакансия перенесена в архив

Вакансия на карте

Вы уже разместили свое резюме?
Создайте свое резюме, чтобы работодатели смогли найти вас и пригласить на работу. Это быстро и абсолютно бесплатно!

Разместить резюме

Работа и карьера в других вакансиях